مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-23سياسي

پلاستیک به جای ایربگ!/ با رینگ اسپرت و رنگ، خودرو ایمن نمی شود


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عملکرد خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان داخلی پلاستیک به جای ایربگ گذاشته اند و می گویند ماشین با کیفیت تولید کرده ایم.

- پلاستیک به جای ایربگ!/ با رینگ اسپرت و رنگ، خودرو ایمن نمی شود ایسنا/خوزستان عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عملکرد خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان داخلی پلاستیک به جای ایربگ گذاشته اند و می گویند ماشین با کیفیت تولید کرده ایم.

با استفاده از رینگ اسپرت و اسپری رنگ، روی سپر و گلگیر ماشینی که تکنولوژی آن مربوط به 40 گذشته است، نمی توان گفت که ماشین جدید و ایمن تولید کرده ایم.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با گلایه شدید از عملکرد خودروسازان داخلی اظهار کرد: پس از گله مقام معظم رهبری از عملکرد خودروسازان، مجلس به برخی از خط قرمزهای خودروسازان نیز ورود کرده است.

وی با بیان اینکه هرجایی که انحصار باشد، خروجی آن برای مردم خوب نیست و باعث می شود از انحصار سوءاستفاده شود، افزود: در صنعت خودرو، انحصار وجود دارد و تولید خودروهای بی کیفیت و گران جان مردم را به خطر انداخته است و مال مردم را به تاراج می برد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی صنعت خودروسازی کشور در چند دهه اخیر به شکلی است که جان و مال مردم تحت شعاع قرار گرفته و برای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاستیک به جای ایربگ!/ با رینگ اسپرت و رنگ، خودرو ایمن نمی شود

پلاستیک به جای ایربگ!/ با رینگ اسپرت و رنگ، خودرو ایمن نمی شود