مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-22ورزشي

حساسیت تقابل گل گهر و پرسپولیس در سیرجان


چهارشنبه چهارم اسفند در سیرجان یک دیدار مهم و حساس بین گل گهر و پرسپولیس برگزار می شود که نیاز هردو تیم به 3 امتیاز این بازی، حساسیت این دیدار را دوچندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، چهارشنبه چهارم اسفند در سیرجان یک دیدار مهم و حساس بین گل گهر و پرسپولیس برگزار می شود که نیاز هردو تیم به 3 امتیاز این بازی، حساسیت این دیدار را دوچندان می کند.

 تیم پرسپولیس این روزها هرچه تلاش می کند، به رقیب سنتی اش استقلال نمی رسد و شانه به شانه استقلال برای کسب امتیاز می دود.

 سرمربی پرسپولیس خوب می داند که لغزش در این بازی یعنی فاصله با قهرمانی لیگ برتر، بنابراین گل محمدی که نمی خواهد امتیاز از دست دهد، از تمام توان و آماده ترین نفرات باخود به سیرجان خواهد آمد تا دست پر از این بازی سخت خارج شود و نتیجه لازم را بگیرد.

سرمربی سرخ پوشان پایتخت می داند که شاگردانش در سیرجان روز راحتی نخواهند داشت، زیرا در آن طرف میدان گل گهر قلعه نوعی قرار دارد که این روزها را به سختی گذارانده و به خاطر تخلف از قوانین به کارگیری بازیکن خارجی با رای کمیته انضباطی محکوم شد و نتیجه بازی هایی که اریک باگنامای گابنی در آنها بازی کرده بود را 3 بر صفر اعلام و گل گهر را بازنده اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت تقابل گل گهر و پرسپولیس در سیرجان

حساسیت تقابل گل گهر و پرسپولیس در سیرجان