مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-22ورزشي

بهره برداری از نخستین زمین چمن فوتبال هیبریدی کشور در کیش


سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بهره برداری از نخستین زمین چمن ترکیبی کشور (هیبریدی) در کیش را گامی مهم برای منطقه و جامعه فوتبال عنوان کرد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بهره برداری از نخستین زمین چمن ترکیبی کشور (هیبریدی) در کیش را گامی مهم برای منطقه و جامعه فوتبال عنوان کرد.

سعید پورزادی با اشاره به این که بیش 300 روز به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر 2022 زمان باقی مانده است، افزود: این رویداد یک پتانسیل بسیار خوبی هست که جزیره کیش از این ظرفیتی که جام جهانی در محدوده نزدیک به جغرافیایی آن از نظر اقلیمی، الگوهای سرزمینی و همچنین موضوعاتی که بتواند ظرفیت های فرهنگی را ایجاد می کند به نحو شایسته در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و ورزشی از این هم پیوندی بهره لازم را ببرد.

وی تصریح کرد: در تمام برنامه ریزی ها این موضوع را باید مد نظر قرار دهند که بتوانند از این پتانسیل به بهترین نحو ممکن استفاده کنند یعنی در حوزه عمرانی این وظایف بر عهده ماست که با کمک و هم فکری سایر معاونت های سازمان در بخش های گردشگری، ورزشی و اقتصادی و فرهنگی و با کمک جامعه سرمایه گذاران کیش که نقش بسیار مهمی را در این زمینه می توانند ایفا کنند باید بتوان به عنوان دو بازو از این ظرفیت بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین زمین چمن فوتبال هیبریدی کشور در کیش

بهره برداری از نخستین زمین چمن فوتبال هیبریدی کشور در کیش