مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-09سياسي

ارائه 800 خدمت رایگان حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه800 خدمت قضایی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ارائه800 خدمت قضایی رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی راد با بیان اینکه طی امسال بیش از 800 خدمت رایگان حقوقی به خانواده های تحت حمایت این نهاد حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: توانمندسازی مددجویان از مهم ترین اولویت های کاری در عرصه مسائل حقوقی است که کمک زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 150 وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری دارند، افزود: کانون وکلای نیکوکار نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات آموزشی خانواده و حقوقی به مددجویان می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، الهی راد در ادامه به گسترش همکاری دادگستری استان در ارائه خدمات حقوقی به مددجویان اشاره کرد و گفت: همکاری این دو دستگاه در کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات خانواده های مددجو و نیازمند نقش بسیار مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 800 خدمت رایگان حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

ارائه 800 خدمت رایگان حقوقی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی