مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-05اقتصادي

آزادی 35 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی با کمک 4 میلیاردی خیرین


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر 35 نفر از رندانیان استان با کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی  با بیان اینکه مردم استان مسایل امور خیر سوابق درخشانی داشته و همیشه پیشقدم بوده اند، اظهار کرد: این موضوع یک مزیت و ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می شو و باید از این ظرفیت عظیم در راستای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد بهره مند شد.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه فجر 35 نفر از رندانیان استان به استناد ماده 14 دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها با کمک 4 میلیارد و 700 میلون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

بررسی مشکلات 120 نفر از زندانیان  توسط رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز به صورت چهره به چهره با زندانیان گفت و گو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

 موسی خلیل اللهی رییس کل دادگستری استان به همراه اعضای شورای قضایی و دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی و مدیر کل زندانهای استان از بندها و بخش های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 35 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی با کمک 4 میلیاردی خیرین

آزادی 35 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی با کمک 4 میلیاردی خیرین