مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-31سياسي

نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه غیرقابل انکار است


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه را مهم و تأثیر گذار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ قاسم علیپور امروز در همایش مدیریت جهادی در تشکیلات که توسط بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بدون سازماندهی و تعیین محل سازمانی و وظایف محوله، انسجام و هماهنگی بین نیروها به وجود نمی آید.

وی انعطاف پذیری، شمولیت و فراگیری، سهولت و سادگی، تحرک پذیری، تخصص گرایی، هویت بخشی و انگیزش زایی، نظم آفرینی و پایگاه محوری را از اصول و مبانی سازماندهی در بسیج برشمرد و افزود: تشکل های انقلابی اگر خود را در حال جهاد شبانه روزی در جبهه فقر و غنا و حق علیه باطل ببینند و دشمنان مشترک و فعال خویش را به خوبی بشناسند بدون شک خود را بی نیاز از تقویت یکدیگر و ارتباط باهم نمی بینند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، حلم و اتکا به نفس را جزء اصول حاکم بر رفتار اعضای تشکیلات انقلابی دانست و تصریح کرد: منافع تشکیلات بر منافع فردی اعضا و منافع ملی بر منافع تشکیلات برتری دارد.

علیپور با بیان اینکه صداقت یکی از اصول و ارزش های حاکم بر تشکیلات است اضافه کرد: در صورت پایبندی همه تشکل ها در عمل به میثاق ملی قانون اساسی و سایر قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفرقه و انشقاق دامن فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه غیرقابل انکار است

نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه غیرقابل انکار است