مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-29فرهنگي

کانون های مساجد وارد عرصه ساخت فیلم کوتاه شوند


انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما) در سال 1401 از میان پنج استان راه یافته به مرحله نهایی داوری در حال انجام است و امسال روند داوری مبتنی بر انتخاب استان هایی بود که بیشترین امتیاز را در رواق های دوازده گانه کسب کردند.

- انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما) در سال 1401 از میان پنج استان راه یافته به مرحله نهایی داوری در حال انجام است و امسال روند داوری مبتنی بر انتخاب استان هایی بود که بیشترین امتیاز را در رواق های دوازده گانه کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با توجه به برگزاری مرحله نهایی داوری فهما 1401، انتخاب پایتخت فهما و از سوی دیگر فعالیت های گسترده کانون های مساجد در رواق فیلمریال یکی از بازیگران سینما و تلویزیون در مورد رویداد فهما و اساسا انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی سخن گفته است.

ابوالفضل همراه بازیگر سینما و تلویزیون و (رییس فرهنگسرای نیاوران) در این مصاحبه در مورد ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در امر توسعه هنر دینی و همچنین فیلم سازی و پرورش هنرمند سخن گفته است: به عنوان نخستین سوال به نظرتان انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران(فهما) در توسعه هنر دینی چه جایگاه و نقشی می تواند داشته باشد؟ وقتی راجع به کانون های فرهنگی هنری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد وارد عرصه ساخت فیلم کوتاه شوند

کانون های مساجد وارد عرصه ساخت فیلم کوتاه شوند