مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-28سياسي

خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم/ انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستای با قرارگاه خاتم برای افزایش تولید قرار داد امضا شده است.

- رودسر- وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم است، گفت: در همین راستا با قرارگاه خاتم برای افزایش تولید قرار داد امضا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد ظهر جمعه در جلسه شورای اداری رودسر با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از مهم ترین قطب های کشاورزی ایران و از محورهای امنیت غذایی کشور محسوب می شود، اظهار کرد: گیلان یکی از 10 استان برگزیده در حوزه توسعه کشاورزی محسوب می شود و وظیفه داریم بر احیای ظرفیت های این بخش توجه کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در این سفر تلاش های خوبی انجام شده شده و دغدغه های کشاورزان را شنیدیم و منتظر هستیم مشکلات مربوط به کشت محصول کیوی حل شده و تا هفته آینده مشکلات برطرف شود.

خودکفایی در برنج اولویت دولت سیزدهم وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به کشور هند، بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی نیز در این سفر با وزیر امور خارجه همراه می شود تا کارگروهی برای بررسی محصولات با خاک و بی خاک تشکیل و مسائل مربوط به آن بررسی و برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم/ انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم

خودکفایی در تولید برنج اولویت دولت سیزدهم/ انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم