مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 01:072022-01-26اقتصادي

قبوض برق بهمن ماه با قیمتهای جدید


علی رغم اینکه تا کنون اعلام می شد که از بهمن ماه تنها 15 درصد مشترکان شامل افزایش تعرفه برق می شوند، اما پیامک های اخیر به تعداد زیادی از مشترکان تهرانی این موضوع را نقص می کند.

- در همین رابطه سخنگوی صنعت برق اقدام به شفاف سازی و توضیحات مفصلی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بند ی تبصره 8 قانون بودجه سال 1400، آیین نامه جدید تعرفه برق مشترکان خانگی با هدف اصلاح مصرف به تصویب هیئت وزیران رسید و قرار شد که از بهمن امسال در قبوض مشترکان پر مصرف تغییراتی ایجاد شود؛ موضوعی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امری مطلوب بود، اما با شروع پیامک های وزارت نیرو به طیف زیادی از مشترکان در راستای پرمصرف بودن آنان، ماجرا کمی شبهه برانگیز شد و این شائبه به وجود آمد که تعداد مشترکان پرمصرف می بایست بیش تر از 15 درصد اعلامی باشد.

پیگیری های ایسنا به اینجا ختم شد که با این پیامکها جمع کثیری از مشترکان تهرانی در دسته مشترکان پرمصرف قرار گرفته اند و احتمالا از بهمن ماه با تغییراتی در قبوض برق خود مواجه می شوند؛ حتی مشترکانی که عمدتا در منزل حضور ندارند و از وسایل پر مصرفی نیز استفاده نمی کنند! در این رابطه توضیحات مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق مشخص کرد که مصرف برق بیش از 25 درصد مشترکان استان تهران بیش از الگو است و از بهمن ماه قبوض جدیدی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض برق بهمن ماه با قیمتهای جدید

قبوض برق بهمن ماه با قیمتهای جدید