مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-26سياسي

طلاب حوزه علمیه: ساده لوحی روحانی و ظریف را تکرار نکنید


جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خطاب به امیرعبداللهیان اعلام کردند که مذاکره مستقیم ایران و آمریکا برای کشورمان ضرر داشته و منفعتش برای آمریکایی هاست.

-   متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:  بسمه تعالی الَّذِینَ عَاهَدتَّ مِنْهُمْ ثُمَّ یَنقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِی کُلِّ مَرَّهٍوَ هُمْ لاَیَتَّقُونَ ( 56 / انفال)  کسانی که تو از آنان پیمان گرفتی، سپس پیاپی پیمان خویش را می شکنند و هیچ پروا نمی کنند.

آقای امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم چند روزی است که صحبت های عجیبی که شما بیان کرده اید در رابطه با مذاکره مستقیم با آمریکا، باعث تعجب و ناراحتی دوست داران نظام و انقلاب و دولت زحمتکش و جهادی آقای رییسی شده است.

شما در جملاتی تعجب آور گفته اید: اگر در روند مذاکرات به مرحله ای برسیم که رسیدن به توافق خوب لازمه اش این باشد که گفت وگو را با آمریکا داشته باشیم آن را نادیده نمی گیریم!! آقای امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه،  قرار بود دولت آقای رییسی و وزارت خارجه دولت انقلابی، دوباره اشتباهات دولت روحانی و ظریف را مخصوصاً از در امور مذاکرات تکرار نکند و از این اشتباهات عبرت بگیرد ولی متأسفانه با کمال تعجب شاهد هستیم شما عیناً همان مسیر اشتباه را طی می کنید و رسماً پاس گل به آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب حوزه علمیه: ساده لوحی روحانی و ظریف را تکرار نکنید

طلاب حوزه علمیه: ساده لوحی روحانی و ظریف را تکرار نکنید