مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-26فرهنگي

خراسان شمالی میزبان آثار جشنواره فیلم فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی این استان برای ششمین بار از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

- ابوالحسن حیدری با اشاره به برگزاری همزمان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی، گفت: آثار جشنواره فیلم فجر همچون سال های گذشته همزمان در استان اکران خواهد شد و تمام تلاش ما این است جشنواره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی با اشاره به جزییات و نحوه برگزاری جشنواره در خراسان شمالی اظهار کرد: اصل برگزاری جشنواره در این استان قطعی است ولی جزییات آن و جدول اکران فیلم ها در استان متعاقبا اعلام خواهد شد.

حیدری بیان کرد: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی این جشنواره در خراسان شمالی برگزار نشد و امسال بی شک استقبال خوبی از سوی مردم با رعایت پروتکل ها خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: بر این اساس جلساتی با مدیران سینماها به منظور آمادگی سالن های سینمایی برای مشارکت در جشنواره و نمایش آثار برگزار می کنیم.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در 2 بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 15 تا 22 بهمن 1400 در تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان آثار جشنواره فیلم فجر

خراسان شمالی میزبان آثار جشنواره فیلم فجر