مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-26اقتصادي

عبدالملکی: شرایط «به زیستن» باید برای سالمندان فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی در یازدهمین جلسه شورای ملی سالمندان کشور بر پیگیری و رسیدگی وضعیت اقتصاد سالمندان، - عبدالملکی: شرایط به زیستن باید برای سالمندان فراهم شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جمعیت حدود 9 میلیون نفر سالمند در جامعه، گفت: در مرحله اول باید شرایط به زیستن برای این افراد فراهم شود که تحقق آن نیازمند تبیین، آموزش و فرهنگ سازی سبک زندگی سالمندی و مناسب سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی در یازدهمین جلسه شورای ملی سالمندان کشور بر پیگیری و رسیدگی وضعیت اقتصاد سالمندان، درمان و بیمه تکمیلی سالمندان تاکید کرد.

وی یادآور شد: دبیرخانه شورای ملی سالمندی باید نقش هماهنگی و اندیشه ورزی داشته باشد و در حوزه عملیاتی نیز با نظارت رییس سازمان بهزیستی کشور این روند پیگیری می شود.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه حقوقی از قوانین بالادستی تا قوانین اجرایی موضوعات مرتبط با سالمندی را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: شرایط «به زیستن» باید برای سالمندان فراهم شود

عبدالملکی: شرایط «به زیستن» باید برای سالمندان فراهم شود