مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-26اقتصادي

نماینده مجلس: دولت در اصلاح ارز ترجیحی به معیشت مردم توجه کند


اگر قرار است شاهد حذف نرخ ارز ترجیحی از سبد هزینه های دولت باشیم باید برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر راهکار مناسبی ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلام رضا شریعتی نماینده بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن ) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: طی هفته گذشته شاهد بارش سنگین برف در سراسر کشور و همچنین استان مازندران خصوصا شرق این استان بودیم؛ تا جایی که ارتفاع برف در برخی مناطق به دو متر رسیده است؛ با توجه به شرایط پیش آمده دامداران 120 روستا برای تأمین علوفه دام های خود دچار مشکل شدند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی در تذکری به وزیر کار گفت: کارگران ساختمانی برای تأمین بیمه خود دچار مشکل هستند و نمی توانند در حوزه درمان خانواده های خود اقدام مناسبی انجام دهند از این رو باید هر چه سریعتر راهکاری برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش اتخاذ شود.

نماینده بهشهر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: حوزه انتخابیه بهشهر، نکاء و گلوگاه دارای 200 کیلومتر شریان اصلی فاقد جاده است لذا درخواست می شود هیأتی به این مناطق اعزام شود تا به این مهم رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت در اصلاح ارز ترجیحی به معیشت مردم توجه کند

نماینده مجلس: دولت در اصلاح ارز ترجیحی به معیشت مردم توجه کند