مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-26اقتصادي

مجوز راه اندازی دفتر مرکز تجاری ایران در 6 کشور دنیا صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی تشریح همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در کشور امارات متحده عربی که شامگاه سه شنبه با حضور عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و جمعی از فعالان اقتصادی البرز در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه 2020 اکسپوی دوبی، افراد زیادی متقاضی شده اند که به امارات سفر کرده و بازدیدی از این نمایشگاه داشته باشند.

وی در ادامه با مهم برشمردن صنعتی بودن استان البرز گفت: با توجه به فعالیت بیش از 3500 واحد صنعتی و بالا بودن صادرات برخی کالاها و اقلام صادراتی استان، شرکت های البرزی مراودات تجاری زیادی با کشورهای همسایه از جمله امارات دارند و در محاسبه عدد صادرات و واردات استان رقم بالایی از این مراودات به مبادلات تجاری با آن کشور اختصاص دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: این استان در حوزه صادرات محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و دیگر موارد حضور پر رنگی دارد.

فراهم شدن فرصت برای اعزام هیات تجاری ایرانی به امارات وی با بیان اینکه در یکسال و نیم گذشته اعزام هیات های تجاری یا میزبانی از آنها به دلیل درگیری جامعه با ویروس کرونا کاهش داشته است، عنوان کرد: اکنون فرصتی برای اعزام هیات تجاری ایرانی به ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز راه اندازی دفتر مرکز تجاری ایران در 6 کشور دنیا صادر شد

مجوز راه اندازی دفتر مرکز تجاری ایران در 6 کشور دنیا صادر شد