مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-26اقتصادي

گمرک در ریجستری تلفن همراه کوتاهی کرده است


به نظر می رسد وعده وزیر اقتصاد برای حل شدن مشکل رجیستری تلفن های همراه با عدم همراهی گمرک مواجه شده است و به گفته ستاد مباره با قاچاق کالا در عمل اقدامی خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دهه اول شهریور ماه سال جاری بود که احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در بازدید از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و مشاهده نارضایتی مردم از فرایند رجیستری گوشی های مسافری، دستور به تشکیل کارگروه ویژه ای داد تا طی 10 روز فرایند رجیستری گوشی های مسافری کاملاً غیرحضوری شود.

پیش از این بازدید میراشرفی، رییس سابق گمرک کشور در نامه ای به وزارت اقتصاد اعلام کرده بود که بررسی ها نشان می دهد دریافت عوارض جهت رجیستری تلفن همراه به روش فعلی موجب ایجاد فساد به دلیل رانت انحصاری واردات گردیده و حق مسلم مسافرین را تضییع نموده است.

با توجه به اختیارات گمرک ایران که در قانون امور گمرکی تصریح شده است، لازم است اقداماتی به منظور برطرف شدن مشکلات پیش آمده انجام گیرد.

خاندوزی در توییتر خود در پاسخ به به نامه رییس سابق گمرک نوشت: برای بررسی میدانی موضوعات فوری از جمله ترخیص دارو، کالاهای اساسی و مواد اولیه واحدهای تولیدی، از گمرک فرودگاه امام بازدید کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک در ریجستری تلفن همراه کوتاهی کرده است

گمرک در ریجستری تلفن همراه کوتاهی کرده است