مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-26بين الملل

کاهش اختلافات در موضوع تضمین ها و راستی آزمایی


چشم انداز و افق مذاکرات وین به سوی توافق و بازگشت همه طرف ها به برجام است اما این چشم انداز تنها در صورتی کامل خواهد شد که آمریکا دندان لق تحریم هایش علیه ایران را بکشد و اجازه دهد دیپلماسی و گفت وگو جایگزین فشار و تهدید و تحریم شود.

- کاهش اختلافات در موضوع "تضمین" ها و "راستی آزمایی" چشم انداز و افق مذاکرات وین به سوی توافق و بازگشت همه طرف ها به برجام است اما این چشم انداز تنها در صورتی کامل خواهد شد که آمریکا دندان لق تحریم هایش علیه ایران را بکشد و اجازه دهد دیپلماسی و گفت وگو جایگزین فشار و تهدید و تحریم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از هفته جاری به طور مرتب جلسات چند جانبه میان هیات های مذاکره کننده ایران و 1+4 با حضور نماینده اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ به طور مستمر در جریان است که نشان می دهد طرف های مذاکره کننده بر جدیت و سرعت عمل خود برای عبور از مرحله نگارش متن و رسیدن به مرحله تصمیم گیری نهایی افزوده اند.

تا پیش از این مذاکرات به طور دو جانبه و چند جانبه میان ایران و هیات های مذاکره کننده سه کشور اروپایی یا چین و روسیه برگزار می شد، اما در روزهای اخیر در عمل همان ترکیب شرکت کننده در جلسات کمیسیون مشترک برجام در اتاق مذاکرات حضور یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اختلافات در موضوع تضمین ها و راستی آزمایی

کاهش اختلافات در موضوع تضمین ها و راستی آزمایی