مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-25سياسي

کهگیلویه و بویراحمد باید تبدیل به قطب تولید محصولات کشاورزی شود


یاسوج_ مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد توان تبدیل شدن به قطب تولید محصولات کشاورزی را دارا است.

- ، سید ولی موسوی عصر سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد کلکسیون زیبایی های طبیعی، منابع و نیروی انسانی بوده و با توجه به ظرفیت های خوب، این استان می تواند به قطب بسیاری از تولیدات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

وی مشترک بودن فضای هنرستان کشاورزی با مجموعه بسیج جامعه کشاورزی و محصور نبودن فضای این هنرستان را از مهمترین مشکلات این هنرستان دانست و از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خواست تا سازمان بسیج جامعه کشاورزی را به مکانی دیگر در مجموعه جهاد کشاورزی منتقل کرده تا هنرجویان این هنرستان با فراغ بال به تحصیل بپردازند.

موسوی سپاه را نقطه امید و اعتماد مردم در همه عرصه ها و بحران ها و اطمینان بخش به جامعه دانست و گفت: سازمان بسیج کشاورزی سپاه فتح استان به عنوان بازوی مهم خدمت رسانی به مردم می تواند در کنار مجموعه جهاد کشاورزی خدمات بهتری به کشاورزان ارائه کنند.

وی با تقدیر از تلاش فرمانده سپاه فتح استان، نگاه و دغدغه نسبت به بحث اشتغال، معیشت و محرومیت زدایی را یک شاخصه مهم در سپاه فتح دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد باید تبدیل به قطب تولید محصولات کشاورزی شود

کهگیلویه و بویراحمد باید تبدیل به قطب تولید محصولات کشاورزی شود