مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-25سياسي

هنر؛ بازار عشق است نه کاسبی


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه هنرمندی که خصوصی ترین صحنه های زندگی خود را در فضای مجازی و اینستاگرام به اشتراک می گذارد هنرمند نیست بلکه هنرفروش است و هنرش هیچ نمی ارزد، - خاطرنشان کرد: بازار هنر بازار کاسبی نیست و بازار عشق است.

آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 5 بهمن در آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به بخشی از سند سیاست های کلی ایثار و شهادت که رهبر معظم انقلاب آن را ابلاغ کرده اند اشاره و بیان کرد: حضرت آقا در بند چهارم این سند، حمایت از تولید آثار ارزنده فرهنگی و هنری در راستای اشاعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را وظیفه مسئولان نظام قرار داده اند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه چنین جلساتی آغازی است برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، افزود: حیطه شعر که هنر بسیار قوی ما ایرانیان به شمار می رود، الهام بخش سایر حیطه های هنر است.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: این مضامین شاعران است که باید از حیطه ادبیات به سمت فیلم و تئاتر و دیگر انواع هنر بروند و بنابراین پرداختن به این عرصه، گام اول وظیفه ای است که رهبری مطرح کرده اند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه گاهی فرهنگ و هنر ایثار و شهادت داریم اما گاهی فرهنگور و هنرمند ایثار و شهادت، گفت: هنرمندان واقعی این عرصه ابتدا خود شهدا و ایثارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر؛ بازار عشق است نه کاسبی

هنر؛ بازار عشق است نه کاسبی