مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-25سياسي

قاضی زاده هاشمی: جوهره پاک در خانواده شهدا منجر به شهید پروری شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  دوشنبه 4بهمن 1400 با هدف شرکت در یادواره شهید علی اکبر حبشی و گرامیداشت شهدای کربلای 4 و 5 وارد فیروزآباد شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان مورد استقبال نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم فیروزآباد و فرماندار آن شهرستان و هیئت رزمندگان قرار گرفت.

وی هم چنین با خانواده های شهیدان علی اکبر و علی اصغر امیری و همچنین جانباز 70درصد محمد صالح زارعی در شهرستان فیروزآباد دیدار کرد و در این دیدار از حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یک مسئول انقلابی و ولایت مدار استقبال کردند و به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند.

شهیدان علی اکبر و علی اصغر امیری 4دی 1365 در عملیات کربلای 4 در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت رسیدند و محمد صالح زارعی جانباز 70درصد در 18فروردین سال 1361در منطقه فکه، 25بهمن سال1364 در منطقه اروند رود، 4تیر و 23دی ماه 1365 در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ و مخچه، ران راست ، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت جانباز شد.

  قاضی زاده هاشمی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا فرصت مطلوبی برای ما به شمار می رود و زیارت خانواده شهدا توفیق بزرگی است و استفاده از محضر خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: جوهره پاک در خانواده شهدا منجر به شهید پروری شده است

قاضی زاده هاشمی: جوهره پاک در خانواده شهدا منجر به شهید پروری شده است