مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:132022-01-24فرهنگي

گزارش کنسرت ها/پاپ چیره شد!


بیش از یک ماه از آغاز برگزاری کنسرت ها می گذرد و همچنان جای خالی ژانرهایی چون موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک احساس می شود.

درواقع شمار اجراهای پاپ چنان نسبت به سایر ژانرها بیشتر است که تعداد اندک اجراهای این بخش ها چندان به چشم نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالیت در حوزه موسیقی ایرانی، نواحی یا کلاسیک همواره برای بقاء نیازمند حمایت های دولتی است و چه بسا بسیاری از هنرمندان این حوزه ها، معتقدند در دنیا ژانرهایی که مخاطب محدودتر و فضای خاص تری دارند، از حمایت های دولتی برای فعالیت بهره مند می شوند.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در صورت تداوم برگزاری کنسرت های حضوری با وجود شرایط فعلی شیوع کرونا در کشور، برگزاری اجراهای موسیقی در حوزه های نام برده به کجا خواهد رسید.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اجراهای پیش رو در تهران: سه شنبه ـ پنجم بهمن ماه ـ کنسرت هایی از اشوان در رویال هال هتل اسپیناس پالاس در دو سانس 18:20 و 21:50، پرواز همای در دو سانس 18:30 و 22 در سالن همایش ایرانیان، میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس 18:30 و 21:30 و سالار عقیلی ساعت 19:30 در تالار وحدت برگزار می شود.

همچنین ششم بهمن امید حاجیلی در دو سانس 18:20 و 21:50 در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، مسیح و آرش سالن وزارت کشور در دو سانس 19 و 22 و علیرضا طلیسچی در دو سانس 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کنسرت ها/پاپ چیره شد!

گزارش کنسرت ها/پاپ چیره شد!