مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-24سياسي

ماجرای تأخیر 24 ساعته پرواز تهران-استانبول ایران ایر


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری علت تأخیر 24 ساعته پرواز تهران-استانبول هما را بدی آب و هوای فوردگاه مقصد و عدم موافقت فرودگاه استانبول با برگزاری مجدد این پرواز عنوان کرد.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری علت تأخیر 24 ساعته پرواز تهران-استانبول هما را بدی آب و هوای فرودگاه مقصد و عدم موافقت فرودگاه استانبول با برگزاری مجدد این پرواز عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میراکبر رضوی در برنامه زنده شبکه خبر با موضوع پرواز روز گذشته تهران – استانبول ایران ایر که پس از سفر به استانبول مجدداً به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت و مسافران در این فرودگاه سرگردان شدند اظهار داشت: پرواز روز گذشته تهران - استانبول ایران ایر به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه مقصد (استانبول) بدون فرود، مجدداً به فرودگاه مبدا بازگشت.

وی افزود: با پیگیری های مشخص شد نه تنها این مشکل برای ایرلاین های ایرانی بلکه برای شرکت های هواپیمایی دیگر کشورها نیز به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه استانبول رخ داده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیگیری های این سازمان برای بررسی علت تأخیر پرواز دیروز ایران ایر به مقصد استانبول، ادامه داد: علت معطلی مسافران طی شبانه روز گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) این بود که مسئولان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منتظر بودند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تأخیر 24 ساعته پرواز تهران-استانبول ایران ایر

ماجرای تأخیر 24 ساعته پرواز تهران-استانبول ایران ایر