مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:582022-01-23بين الملل

آغاز عملیات ارتش عراق علیه داعش از 4 محور


پس از حمله داعش در استان دیالی که منجر به کشته شدن 11 سرباز عراقی شد ، منابع خبری امروز(یکشنبه) گزارش دادند که ارتش این کشور حملات گسترده ای را علیه داعش آغاز کرده است.

- پس از حمله داعش در استان دیالی که منجر به کشته شدن 11 سرباز عراقی شد ، منابع خبری امروز(یکشنبه) گزارش دادند که ارتش این کشور حملات گسترده ای را علیه داعش آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شعلان الکاملی، ستوان یکم پلیس دیالی اعلام کرد که ارتش عراق عملیات گسترده ای را از چهار محور برای شکار باقی مانده های عناصر داعش در استان دیالی شروع کرد.

وی افزود، این عملیات با حضور نیروهای ویژه واکنش سریع وزارت کشور، نیروهای بسیج مردمی موسوم به حشد الشعبی و همچنین با پوشش هلیکوپترهای ارتش عراق انجام می گیرد.

طالب موسوی، فرمانده عملیات دیالی نیروهای حشد الشعبی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات از ساعت هفت صبح امروز آغاز شد.

موسوی گفت: این عملیات برای شکار باقی مانده های نیروهای داعشی در منطقه العظیم شروع شده است.

موسوی تصریح کرد که هدف از این عملیات، تنگ تر کردن حلقه محاصره، نگه داشتن یک خط مسدود کننده در حوضه رودخانه العظیم در بخش های شرقی و غربی آن و نگه داشتن خط النعمان تا انتهای دهانه ورودی رودخانه العظیم به جنوب دجله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ارتش عراق علیه داعش از 4 محور

آغاز عملیات ارتش عراق علیه داعش از 4 محور