مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-23سياسي

ضرورت توجه به نقش هویت بخشی و انسان سازی زنان در جامعه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم زنان در جامعه اسلامی، گفت: در دین اسلام زنان هویت ساز و انسان ساز معرفی شده اند که باید به این نقش توجه شود.

- ، رضا ثقتی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی هیچ گاه جایگاه و نقش زنان به عنوان کالا و ابزاری برای تشریفات نبوده و زن نقش پاک و منزه و تأثیرگذاری در ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از سفارشات مکرر دین مبین اسلام و توصیه های اهل بیت (ع) در خصوص مقام و جایگاه زن، افزود: پیامبر اسلام (ص) جایگاه زن را به عنوان انسانی هویت ساز و انسان ساز در دین مبین اسلام معرفی کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: باید برای زنان در جامعه اسلامی به دور از هرگونه مهجوریت و انفعال، آنگونه که حق آنها است ارزش و احترام قائل شویم.

ثقتی با تاکید بر ضرورت تلاش اصحاب فرهنگ و رسانه برای فراهم سازی زمینه های لازم برای انجام هرچه بیشتر و بهتر برنامه های فرهنگی و هنری در گیلان، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید با همدلی و تعامل همه کارکنان در سطح استان، بیش از گذشته در زمینه های فرهنگی و هنری نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نقش هویت بخشی و انسان سازی زنان در جامعه

ضرورت توجه به نقش هویت بخشی و انسان سازی زنان در جامعه