مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-22بين الملل

استقرارجت های سوخو-35 روسیه در بلاروس همزمان با رزمایش اوکراین


همزمان با فتنه انگیزی غرب برای تشدید تنش با روسیه و برگزاری رزمایش اوکراین نزدیک کریمه، منابع خبری از استقرار جنگنده های روسیه در بلاروس برا ی برگزاری یک رزمایش خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تلاش غرب برای تشدید تنش با روسیه و برگزاری رزمایش اوکراین نزدیک شبه جزیره کریمه، منابع خبری از استقرار جنگنده های  روسیه در بلاروس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، جنگنده های سوخو-35 و سوخو-25 روسیه وارد بلاروس شده و مقام های آمریکایی در کی یف با نگرانی این رویدادها را پیگیری می کنند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرده که این تحرک نظامی برای برگزاری رزمایش با بلاروس بوده است.

در حالیکه مسکو در خصوص هرگونه اقدام تحریک آمیز در نزدیکی قلمروهای این کشور هشدار داده است، ارتش اوکراین در اقدامی تحریک آمیز در نزدیکی کریمه رزمایش نظامی برگزار کرد.

وزارت دفاع اوکراین روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش اوکراین در منطقه خرسون جنوبی در نزدیکی مرز با کریمه، تمرین های تاکتیکی انجام داده است.

جدیدترین رزمایش اوکراین در بحبوحه تشدید تنش ها میان کی یف و مسکو برگزار شده است.

تلاش غرب برای ایجاد شرایط جنگی به شکل مصنوعی در اوکراین در حالی صورت می گیرد که رسانه ها و مقام های غرب نیز از ماه گذشته به جوسازی درباره حمله اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرارجت های سوخو-35 روسیه در بلاروس همزمان با رزمایش اوکراین

استقرارجت های سوخو-35 روسیه در بلاروس همزمان با رزمایش اوکراین