مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-22اجتماعي

تعیین مسیر جایگزین برای محورهای مسدود شده هرمزگان بر اثر بارش ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تعیین محور جایگزین برای محورهای بندرخمیر_ بندرعباس و بندرخمیر_ بندرلنگه که در اثر شدت بارندگی ها مسدود شده اند خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تعیین محور جایگزین برای محورهای بندرخمیر_ بندرعباس و بندرخمیر_ بندرلنگه که در اثر شدت بارندگی ها مسدود شده اند خبر داد.

یوسف عابدینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه بارشی که منجر به بارندگی های کم سابقه در استان هرمزگان شده است گفت: از همه کاربران جاده تقاضا داریم از عبور و مرورهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری نموده و در غیر این صورت قبل از آغاز سفر، اطلاعات مسیرها را از طریق سامانه 141 و مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه محورهای بندرخمیر- بندرعباس و بندرخمیر-بندر لنگه، به دلیل آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیر مسدود می باشند یادآور شد: برای دو محور مذکور مسیر جایگزین انتخاب شده است و رانندگان می توانند جهت ادامه سفر از مبدا بندر خمیر به مقصد بندرعباس از مسیر جایگزین بندرخمیر_ گچین _بندرعباس، استفاده کنند.

عابدینی بیان کرد: محور بندر خمیر به بندر لنگه نیز در محل آبنمای کنخ دچار انسداد شده است که محور بندر خمیر_ دژگان_


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مسیر جایگزین برای محورهای مسدود شده هرمزگان بر اثر بارش ها

تعیین مسیر جایگزین برای محورهای مسدود شده هرمزگان بر اثر بارش ها