مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-21اجتماعي

کاهش دما تا 12 درجه/ ورود گرد و خاک به جنوب غرب کشور از عراق


دمای هوای تهران فردا شنبه (دوم بهمن ماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت ها همراه با غبار محلی با کمترین و بیشترین دمای 3- تا 6 درجه سانتیگراد، - دمای هوای تهران فردا شنبه (دوم بهمن ماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت ها همراه با غبار محلی با کمترین و بیشترین دمای 3- تا 6 درجه سانتیگراد، در روز یکشنبه (سوم بهمن ماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت ها غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای 2- و 8 درجه سانتیگراد خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به ورود گرد و خاک از عراق به جنوب غرب کشور از کاهش دمای 12درجه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ صادق ضیاییان، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز جمعه (اول بهمن ماه) در مازندران و گلستان، بارش برف و باران، در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی استان سمنان و شرق استان تهران، برف و وزش باد شدید و کولاک برف و نیز در خراسان رضوی و جنوبی، سبب بارش پراکنده می شود.

شدت بارش در مازندران و گلستان خواهد بود.

وی افزود: تا اواخر وقت امروز (اول بهمن ماه) در نیمه شرقی کشور وزش باد، شدید خواهد بود و در برخی مناطق از شرق و جنوب شرق کشور امکان خیزش گرد و خاک وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 12 درجه/ ورود گرد و خاک به جنوب غرب کشور از عراق

کاهش دما تا 12 درجه/ ورود گرد و خاک به جنوب غرب کشور از عراق