مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-21سياسي

پیام ملت ایران با جهانشهرها به گوش جهانیان می رسد


به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد.

- دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران با اشاره به ظرفیت جهانشهرهای ایرانی گفت: شهرداران و اعضای شورای شهر جهانشهرهای ایرانی می توانند پیام ملت ایران را از طریق نام و عنوان جهانشهرهای ایرانی و یونسکو به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نخستین هم اندیشی جهانشهرهای ایرانی به همت کمیسیون ملی یونسکو-ایران و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در در حسینیه الزهرا(س) این سازمان برگزار شد.

حجت الله ایوبی در این نشست که اجرای آن را عبدالمهدی مستکین برعهده داشت با تقدیر از حضور شهرداران شهرهای مختلف و مقامات و مسوولان در این نشست اظهار کرد: این نخستین مجمع هم اندیشی جهانشهرهای ایرانی است؛ شهرهایی که به شبکه شهرهای جهانی پیوستند.

شهرداران و اعضای شورای این شهرها می توانند پیام ملت ایران را با استفاده از نام و عنوان جهانشهر ایرانی و سازمان خوشنام یونسکو به دنیا برسانند.

وی ادامه داد: از سال 2004 یونسکو اقدام خوب و درستی انجام داد و به این نتیجه رسید شهرها محور توسعه و قلب تپنده مسائل اجتماعی و فرهنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ملت ایران با جهانشهرها به گوش جهانیان می رسد

پیام ملت ایران با جهانشهرها به گوش جهانیان می رسد