مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:102022-01-20اقتصادي

کولیوند: سرعت خدمات رسانی هلال احمر به سیل زدگان کرمانی بیشتر می شود


جمعیت هلال احمر در منطقه سیل زده جنوب کرمان تا توانستند خدمات را انجام دادند اما وضعیت منطقه به شکلی است که نیاز به خدمات بیشتری دارد و ما این سرعت خدمات رسانی را بیشتر می کنیم.

- پیرحسین کولیوند امروز در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده قلعه گنج در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان کرمان متاثر از سیل شده که آسیب ها بیشتر به زیرساخت های کشاورزی است و محصولات کشاورزی را از دست دادند، برخی منازل آبگرفتگی دارند و کسانی که سطح خانه های آنها از کوچه و خیابان ها بالاتر بوده شرایط بهتری دارند.

رییس جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: خیلی از روستاها دچار آبگرفتگی شدند که خدمات رسانی به آنها صورت گرفته و امروز هم سرعت امدادرسانی به صورت زمینی و هوایی بیشتر شده است و کسانی که به عنوان بیماران پرخطر محسوب می شدند توسط امداد هوایی نیروی هلال احمر جابه جا شدند.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر تا توانستند خدمات را انجام دادند اما وضعیت منطقه به شکلی است که نیاز به خدمات بیشتری دارد و ما این سرعت خدمات رسانی را بیشتر می کنیم و مردم هم در این زمینه کمک می کنند از روز گذشته آب و هوا بهتر شده و موجب شده سرعت امدادرسانی بالاتر برود.

انتهای پیام/3388/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولیوند: سرعت خدمات رسانی هلال احمر به سیل زدگان کرمانی بیشتر می شود

کولیوند: سرعت خدمات رسانی هلال احمر به سیل زدگان کرمانی بیشتر می شود