مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20اجتماعي

آمادگی 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق کردستان در مواجه با موج دوم بارش ها


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی این شرکت در مواجه با خاموشی های احتمالی ناشی از موج دوم بارش ها در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آمادگی 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی این شرکت در مواجه با خاموشی های احتمالی ناشی از موج دوم بارش ها در استان خبر داد.

هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی استان مبنی بر شروع موج دوم بارش برف از اواخر شب گذشته تا پایان امشب در استان، تمام اکیپ های عملیاتی و اجرایی برای مقابله با این شرایط و رفع اتصالی و خاموشی های احتمالی، آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه 222 نفر در قالب 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی در سطح استان آماده ارائه خدمات به مشترکان هستند، افزود: از این تعداد 46 اکیپ عملیات و اتفاقات شهری و روستایی و 28 اکیپ نیز مربوط به تعمیرات و نوسازی شبکه برق است که همراه با اکیپ های عملیات و اتفاقات، جهت کمک و پشتیبانی در مواجه شرایط بحرانی، آماده ارائه خدمات در مواقع بحران به شهروندان هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان با اشاره به اینکه تمام تجهیزات سبک و سنگین این شرکت در آماده باش کامل قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه بارش ها بیشتر نیمه غربی استان از جمله شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق کردستان در مواجه با موج دوم بارش ها

آمادگی 74 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق کردستان در مواجه با موج دوم بارش ها