مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:552022-01-19اقتصادي

ارسال 11 میلیون دُز واکسن به ازبکستان در چارچوب کواکس


در چارچوب برنامه جهانی کواکس در 3 ماهه اول سال 2022 میلادی به ازبکستان بیش از 11 میلیون دُز واکسن علیه کرونا به طور بلاعوض ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، منیر محمدزاده رییس نمایندگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ازبکستان اعلام کرد: در چارچوب برنامه جهانی کواکس در 3 ماهه اول سال 2022 میلادی به ازبکستان بیش از 11 میلیون دُز واکسن علیه کرونا به طور بلاعوض ارسال می شود.

وی گفت: ما خوشحال هستیم که در چارچوب برنامه جهانی کواکس به ازبکستان تاکنون بیش از 10 میلیون دُز واکسن علیه کرونا ارسال شده است.

ازبکستان در چارچوب برنامه جهانی کواکس واکسن های آسترازنکا ، مدرنا ، فایزر و سیناواچ دریافت کرده است.

رییس نمایندگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ازبکستان افزود: یونیسف به همکاری خود با ازبکستان در ارسال واکسن علیه کووید-19 ادامه می دهد.

  محمدزاده اظهار داشت: از طریق ساز و کار کواکس که در چارچوب آن یونیسف روند خریداری و لجستیک را مدیریت می کند، به 144 کشور جهان بیش از یک میلیارد دُز واکسن علیه کرونا ارسال شده است.

  بر اساس گزارش بخش مطبوعاتی نمایندگی یونیسف ، واکسن های که برنامه ریزی می شود در 3 ماهه اول سال جاری میلادی از طریق ساز و کار کواکس به ازبکستان ارسال شود، این فایزر و مدرنا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 11 میلیون دُز واکسن به ازبکستان در چارچوب کواکس

ارسال 11 میلیون دُز واکسن به ازبکستان در چارچوب کواکس