مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:302022-01-18ورزشي

تیم مینی فوتبال تکاور اندیمشک قهرمان لیگ بزرگسالان خوزستان شد


تیم مینی فوتبال تکاور اندیمشک با شکست تیم وحدت اندیکا قهرمان لیگ بزرگسالان خوزستان شد.

- علی شریفات رییس کمیته مینی فوتبال استان خوزستان در حاشیه فینال مسابقات قهرمانی لیگ قهرمانی مینی فوتبال بزرگسالان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مسابقات اولین دوره لیگ قهرمانی مینی فوتبال بزرگسالان استان خوزستان با حضور 12 تیم در چهار گروه سه تیم از 10 روز گذشته شروع و امروز اختتامیه برگزار شد.

وی افزود: قهرمان این دوره از مسابقات برای حضور در مسابقات کشوری دعوت می شود که از پنجم تا 10 اسفند در تهران برگزار می شود؛ مسابقات قهرمانی کشور نیز انتخابی تیم ملی هم است که در صورت انتخاب با دیگر بازیکنان تیم ملی در مسابقات جهانی هم حضور پیدا می کنند.

وی، خوزستان را مهد فوتبال دارای بازیکنان مستعد زیاد دانست و تصریح کرد: امید می رود خوزستان در لیگ قهرمانی کشور سهم عمده ای داشته باشد یعنی علاوه بر تیم قهرمان و نایب قهرمان مجوز چند تیم دیگر را از جمله فولاد خوزستان و تیم هایی از اهواز و شهرداری مسجدسلیمان نیز گرفتیم.

رییس کمیته مینی فوتبال هیأت ورزش های همگانی خوزستان با اشاره به وجود زیرساخت های لازم در خوزستان افزود: پیش بینی می شود که ورزش مینی فوتبال به تدریج و مقتدرانه جای خود را در سطح استان پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مینی فوتبال تکاور اندیمشک قهرمان لیگ بزرگسالان خوزستان شد

تیم مینی فوتبال تکاور اندیمشک قهرمان لیگ بزرگسالان خوزستان شد