مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:502022-01-18فرهنگي

نگاهی بر نمایشگاه مهان گزین


نمایشگاه مهان گزین در مجموعه راگادید واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب از 27 دی ماه تا 10 بهمن از ساعت 11 صبح الی 8 شب برای بازدید عموم دایر بوده و پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

- مجموعه ای از آثار هنرمندان نقاش و مجسمه ساز معاصر ایران در قالب نمایشگاهی گروهی با عنوان “مهان گزین” روز یکشنبه 26 دی ماه در سالن راگا دید باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، در این نمایشگاه 47 اثر نقاشی و 8 اثر مجسمه از بیش از 50 استاد و هنرمند برجسته به نمایش درآمده است.

مهان گزین محصول سه ماه برنامه ریزی و دعوت از هنرمندان با هدف توسعه هنرهای تجسمی و گشایش مجموعه راگادید بوده است.

بهداد نجفی اسدالهی، کیوریتور (هنربان) این نمایشگاه گفت: در مجموعه راگادید نمایشگاه های متنوع در رشته های گوناگون هنرهای تجسمی مانند نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، تصویری سازی، نقاشیخط، نگارگری، خوشنویسی و …در کنار سایر رویدادهای مرتبط هنری به شکلی پیوسته و منظم برگزار خواهد شد که مهان گزین قدم اول آن است.

این هنرمند نقاش افزود: تکریم و دعوت از هنرمندان پیشکسوت در دستور کار مجموعه قرار دارد و شرایط برای برگزاری نمایشگاه های جریان ساز هنرهای تجسمی و رسانه های هنری جدید شامل چیدمان (اینستالیشن)، اجرا (پرفورمنس)، ویدئو آرت و دیجیتال آرت فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر نمایشگاه مهان گزین

نگاهی بر نمایشگاه مهان گزین