مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:502022-01-18بين الملل

مرور کارنامه یکساله بایدن در آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در شرایطی وارد کاخ سفید شد که آمریکا با چالش های فراوانی روبرو بود؛ ملتی که بعد از چهارسال ریاست جمهوری دونالد ترامپ به شدت دوقطبی شده، - جو بایدن، یک سال بعد از ریاست جمهوری که با وعده های فراوان شروع شد، همچنان با تاخت وتاز کرونا به عنوان مشکل اصلی، افزایش شدید تورم و مانع تراشی هم حزبی های خود برای تصویب لوایح مدنظر در کنگره روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در شرایطی وارد کاخ سفید شد که آمریکا با چالش های فراوانی روبرو بود؛ ملتی که بعد از چهارسال ریاست جمهوری دونالد ترامپ به شدت دوقطبی شده، همه گیری کرونا در اوج و وضعیت اقتصادی همچنان نابسامان است.

بایدن وعده های فراوانی به آمریکایی ها داد؛ التیام دموکراسی آمریکا، شکست همه گیری کرونا، پرداختن به مشکلات نژادی و اقتصادی عمیق این کشور و بازگرداندن جایگاه آمریکا در جهان.

اما عملکرد وی یک سال بعد از رسیدن به ریاست جمهوری چطور بوده است؟همه گیری کرونابایدن به مردم آمریکا وعده داد که واکسیناسیون گسترده و سریع را بعد از رسیدن به ریاست جمهوری انجام می دهد، وعده ای که کاملا با سیاست های متناقض ترامپ مخالف بود، زیرا ترامپ معمولا شدت همه گیری را دست کم می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور کارنامه یکساله بایدن در آمریکا

مرور کارنامه یکساله بایدن در آمریکا