مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 05:352022-01-18اجتماعي

برف راه ارتباطی 497 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد


جانشین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برف راه ارتباطی 497 روستای استان را مسدود کرده است.

- ، بصیر صادق پور دوشنبه شب در یک گفت وگوی خبری با اشاره به آخرین وضعیت راه های ارتباطی استان اظهار کرد: بارش برف راه دسترسی به 497 روستای استان را بسته است و تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها ادامه دارد.

وی ادامه داد: این تعداد روستا به طور عمده در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد و شاهین دژ واقع شده است که تلاش خواهد شد ظرف 2 تا سه روز آینده راه دسترسی تمامی این روستاها بازگشایی شود.

صادق پور با بیان اینکه عوامل راهداری از روز گذشته و پس از آغاز بارش برف با تلاش شبانه روزی، راه های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف روبی و نمک پاشی کرده اند افزود: در زمان حاضر تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان به غیر از محورهای مهاباد - پسوه - پیرانشهر، محور مهاباد - بوکان (جاده برهان) و راه های دسترسی به استان های کردستان و زنجان از محورهای تکاب - دوراهی ایرانخواه و تخت سلیمان - دندی که به دلیل برف و کولاک شدید مسدود اعلام شده باز و تردد در آنها جریان دارد.

جانشین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در 24 ساعت گذشته، بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر برف روبی در محورهای اصلی و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف راه ارتباطی 497 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

برف راه ارتباطی 497 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد