مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 21:552022-01-17سياسي

انتصاب سرویراستار دانشنامه های «خلیج فارس» و «خاورمیانه و شمال آفریقا»


عباس سعیدی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، از سوی رییس این نهاد پژوهشی، به مدیریت و سرویراستاری دانشنامه خلیج فارس و دانشنامه خاورمیانه و شمال آفریقا منصوب شد.

- انتصاب سرویراستار دانشنامه های خلیج فارس و خاورمیانه و شمال آفریقا عباس سعیدی، عضو شورای عالی علمی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی و اسلامی)، از سوی رییس این نهاد پژوهشی، به مدیریت و سرویراستاری دانشنامه خلیج فارس و دانشنامه خاورمیانه و شمال آفریقا منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن حکم کاظم موسوی بجنوردی، رییس مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی آمده است: پیرو مذاکرات حضوری و با توجه به سوابق علمی و پژوهشی تحسین ‎برانگیز شما در مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی و دانشگاه، بدین وسیله به مدیریت و سرویراستاری دانشنامه خلیج فارس و دانشنامه خاورمیانه و شمال آفریقا منصوب می‎ شوید.

همچنین مدیریت جغرافیای ایران کمافی السابق به عهده جناب‎ عالی است.

از خداوند متعال تندرستی و توفیق شما را خواستارم.

سعیدی که این روزها 71 سال دارد، در سال 1363 دکترای خود را در رشته علوم طبیعی، از دانشگاه فیلیپسِ آلمان و یک سال بعد نیز فوق دکترای خود را در رشته آموزش دانشگاهی و توسعه بین الملل، از دانشگاه کاسلِ آلمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرویراستار دانشنامه های «خلیج فارس» و «خاورمیانه و شمال آفریقا»

انتصاب سرویراستار دانشنامه های «خلیج فارس» و «خاورمیانه و شمال آفریقا»