مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:402022-01-17سياسي

منازل مددجویان سیل زده به زودی بازسازی خواهد شد


مدیر کل بهزیستی فارس ضمن بازدید از منازل مددجویان سیل زده لارستان گفت: تسریع امدادرسانی و جبران خسارت های ناشی از سیل از جمله بازسازی منازل در دستور کار قرار داده ایم و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید محمدصادق کشفی نژاد به همراه کاظم زاده مدیر کل بحران بهزیستی کشور به مناطق سیل زده لارستان سفر کردند و در جریان تلاش های انجام شده برای امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان قرار گرفتند.

 مدیر کل بهزیستی فارس گفت : در پی وقوع بارندگی و سیل در بخش بیرم لارستان تعداد 37 خانوار از مددجویان دچار خسارت شده اند و در بخش چاهورز لامرد 98 خانواده تحت پوشش گرفتار خسارت ناشی از سیل هفته گذشته شدند.

او در ادامه با بیان اینکه:اکثر خسارت ها مربوط به خانه های خشتی ، گلی و آبگرفتگی منازل بوده است، افزود آسیب ها نشست سقف خانه، کف اتاق ساختمان ها، خرابی دیوار حیاط خانه و خسارت به وسایل برقی، ضروری و مصرفی مددجویان را در بر می گیرد.

 کشفی نژاد اظهار داشت عمق خسارت ها بالا است اما دغدغه ی ما تسریع امدادرسانی و جبران خسارت ها است و تمام تلاش و مساعدت خود را برای تسکین آلام مردم و مددجویان سیل زده تحت پوشش به کار خواهیم بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مددجویان سیل زده به زودی بازسازی خواهد شد

منازل مددجویان سیل زده به زودی بازسازی خواهد شد