مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:052022-01-17سياسي

صلح و سازش باید در اولویت پرونده های اختلاف خانوادگی باشد


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: صلح و سازش باید در اولویت پرونده های اختلاف خانوادگی باشد و قوه قضاییه در این زمینه تفکر و عمل کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: صلح و سازش باید در اولویت پرونده های اختلاف خانوادگی باشد و قوه قضاییه در این زمینه تفکر و عمل کرده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز دوشنبه 27 دی در بازدید از دادگاه عمومی بخش نیمبلوک و حوزه قضایی شهرستان قاینات اظهار کرد: موضوعی که در این دادگاه و در حوزه قضایی قاینات داریم، اختلافات خانوادگی است و مساله ای است که در کل کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: توصیه ای که به رییس حوزه قضایی بخش نیمبلوک دارم هم همین است که علاوه بر دستگاه های قضایی باید همه ظرفیت هایی که در شهر، بخش و شهرستان وجود دارد پای کار بیاید تا اختلافات خانوادگی با اولویت صلح و سازش حل شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی عنوان کرد: همکاران قضایی، اداری و وکلای طرفین هم تلاش آنان در پرونده ها بر صلح و سازش باشد و در کنارش از وجود افراد با نفوذ، علما، نخبگان، ریش سفیدان و بزرگان شهر هم استفاده شود تا همه ظرفیت ها در این زمینه بسیج شود.

وی گفت: باید تلاش شود که با صلح و سازش طلاق کم شود و زمینه صدور احکام طلاق در دادگستری ها به حداقل برسد و این هدفی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش باید در اولویت پرونده های اختلاف خانوادگی باشد

صلح و سازش باید در اولویت پرونده های اختلاف خانوادگی باشد