مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:102022-01-17سياسي

امروزه برای دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با رویکرد دولت انقلابی امروزه به شکل سابق در دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم و باید به سمت رویکردهای جدید حرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا عملیاتی کنیم، توجه به مساجد، محور قرار دادن مساجد، فعالیت مؤثر در این مکان ها یکی از اقدامات اساسی خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های مسجد مردمی بودن و فراگیر بودن است اگر به آن توجه کنیم مردمی شدن مراسم هم خواهیم داشت البته باید برای همه اقشار مردم و تشکل های مختلف مردمی برنامه و فکر داشته باشیم.

بسترسازی برای حضور گسترده مردم در دهه فجر وی ادامه داد: مسئولان شهرستان ها باید بستر را برای حضور همه مردم در دهه فجر فراهم کنند، فراگیری باید یکی از مبناهای مراسم در دهه فجر قرار گیرد، تغییرات امسال محسوس باشد تا فرمان رهبری به دست ما بتواند جلوه پیدا کند.

احمدی با بیان اینکه تحولات و حضور گسترده مردم دو مؤلفه اصلی دهه فجر خواهد بود، گفت: در برگزاری برنامه های دهه فجر باید محورهایی همچون مخاطب خاص، اهداف خاص و برنامه گذاری خاص مورد توجه باشد و سعی کنیم در تمامی مراسم ها همه اقشار را ببینیم، برای مردمی کردن دهه فجر، باید تحولات صورت گیرد، چراکه مسئولان و فرمانداران شهرستان ها امیدآفرینان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه برای دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم

امروزه برای دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم