مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 13:052022-01-17سياسي

ضرورت پرداخت سهم شهرداری از درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی در موعد مقرر


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس ماده 23 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی دولت باید 60 درصد از درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی را به شهرداری ها پرداخت کند.

- ، مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بیست و هشتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل ونقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف این مجمع و کمیسیون های تخصصی آن، هم افزایی توانایی مدیران شهری در سراسر کشور با تمرکز بر کلانشهرها است.

وی با بیان اینکه کمیسیون ها به صورت تخصصی و متناسب با معاونت ها در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تشکیل می شود، افزود: نخستین نشست تیم جدید مدیران شهری کمیسیون حمل و نقل امروز تشکیل شد و می توان امیدوار بود در این نشست ها مباحث مشترک میان حوزه ترافیک شهرهای کشور بررسی شود و تصمیمات مشترک سبب هم افزایی در برنامه های آینده در حوزه حمل و نقل و ترافیک باشد.

رییس شورای سیاستگذاری کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: در این نشست ها مسائل مشکلات مشترک میان شهرداری های کلانشهرها بررسی و درباره ایجاد راهکارها و اصلاحات در بودجه مطرح می شود و امیدواریم تحولات مثبتی در حوزه حل مشکلات ترافیکی رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرداخت سهم شهرداری از درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی در موعد مقرر

ضرورت پرداخت سهم شهرداری از درآمدهای جرایم راهنمایی و رانندگی در موعد مقرر