مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:302022-01-17اقتصادي

اتریش در آستانه اجباری کردن واکسن کرونا


کارل نهامر، صدراعظم اتریش روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که این کشور «از ابتدای فوریه» به عنوان نخستین کشور اروپایی واکسیناسیون علیه کووید-19 را برای افراد بزرگسال اجباری می کند.

- کارل نهامر، صدراعظم اتریش روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که این کشور از ابتدای فوریه به عنوان نخستین کشور اروپایی واکسیناسیون علیه کووید-19 را برای افراد بزرگسال اجباری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نهامر همچنین تاکید کرد که پس از طی این دوره زمانی لازم برای اجرای این پروژه، واکسینه نشدن در برابر بیماری کووید-19 جرم محسوب می شود و افرادی که بر این جرم اصرار ورزند مشمول جریمه صعودی از 600 تا سه هزار و 600 یورو خواهند شد.

پروژه جدید دولت اتریش در قالب لایحه ای به پارلمان این کشور ارائه شده و انتظار می رود این لایحه روز پنجشنبه به تصویب برسد.

البته در این لایحه استثنائاتی برای زنان باردار و تمام افرادی که به دلایل پزشکی نمی توانند واکسینه شوند، در نظر گرفته شده است.

تلاش دولت اتریش برای اجباری کردن واکسیناسیون علیه کووید-19 در شرایطی است که روز شنبه نیز همچون هفته های اخیر، وین پایتخت این کشور صحنه تجمع اعتراضی 27 هزار نفر از مخالفان محدودیت های کرونایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریش در آستانه اجباری کردن واکسن کرونا

اتریش در آستانه اجباری کردن واکسن کرونا