مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 04:352022-01-08سياسي

فرونشست تهران را غیرقابل سکونت می کند/ احتمال بروز شکاف های هزار متری در محلات


7 منطقه تهران تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته اند و عضو شورای شهر می گوید: اگر این روند ادامه یابد، شاهد شکاف های هزار متری در محلات خواهیم بود و چیزی شبیه زلزله د رتهران رخ خواهد داد.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس، فرونشست چند وقتی است به یکی از اصلی ترین کلیدواژه های خبری، برای نشان دادن وضعیت بحرانی منابع آب زیر زمینی در کشور تبدیل شده است.

خبر تخلیه 12 واحد مسکونی در نسیم شهر به علت فروریزش زمین، از آخرین گزارش ها از این پدیده در کشور بود و خطر فرونشست در بیخ گوش تهران را دوباره یادآور شده است.

شهر ری کاندیدای اول فرونشست زمین است  مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله اخیرا به برخی از مناطق شهرداری تهران که تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارند اشاره کرد و عنوان کرده است: منطقه 19، منطقه 16 به سمت شرق و جنوب شرق در منطقه 20، منطقه 17 و همچنین مناطق 9 ، 10 و 18 مناطقی هستند که تحت تاثیر مقدارهای مختلفی از فرونشست زمین قرار دارند.

علاوه بر این، شهر ری کاندیدای اول فرونشست زمین است و به تدریج میدان بهارستان، امام خمینی و محور این خیابان کاندیدای فرونشست هستند.

وی با اشاره به آثار فرونشست زمین در بوستان ولایت تهران گفته است: فرونشست زمین در حاشیه بوستان ولایت ایجاد شده که آثار خود را به صورت ایجاد ترک گسترده نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست تهران را غیرقابل سکونت می کند/ احتمال بروز شکاف های هزار متری در محلات

فرونشست تهران را غیرقابل سکونت می کند/ احتمال بروز شکاف های هزار متری در محلات