مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:552022-01-05فرهنگي

اولین شماره فصلنامه علمی مدیریت جامع حوزه های آبخیز منتشر شد


اولین شماره فصلنامه علمی مدیریت جامع حوزه های آبخیز بعد از سه ماه از اخذ مجوز، با همکاری انجمن علمی سیستم های سطوح آبگیر باران ایران که یک انجمن علمی رتبه الف در سطح کشور است، - منتشر شد.

با توجه به عرصه های طبیعی و متنوع استان ایلام و از طرفی وقوع سیلاب های ویرانگر و همچنین پدیده گرد و غبار در سال های اخیر و ضرورت ایفای نقش اجتماعی دانشگاه در حل مسائل جامعه با انجام مطالعات علمی و انتشار آنها، مجوز این مجله با مدیرمسئولی دکتر نورالدین رستمی و سردبیری دکتر حاجی کریمی در تابستان سال جاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شد.

ترجمه کتاب برهمکنش گیاه: پاسخ ها و رویکردهای کاهش تنش کتاب برهمکنش گیاه: پاسخ ها و رویکردهای کاهش تنش به انگلیسی Plant-Environment Interactions: Responses And Approaches To Mitigate Stress تألیف محمود محجوب عزیز و پرویز احمد با مشارکت دکتر رحیم ناصری و دکتر محمود رستمی نیا استادیاران دانشگاه ایلام ترجمه و از سوی انتشارات نشرآموزش کشاورزی منتشر شد.

این کتاب در مورد تغییرات فیزیولوژیکی، ارتباط گیاهان و محیط پیرامون آنها و اثر تنش های محیطی از جمله خشکی، گرما و شوری خاک و نقش ریزسازواره های ریزوسفری خاک در 18 فصل و مشتمل بر 891 صفحه به چاپ رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شماره فصلنامه علمی مدیریت جامع حوزه های آبخیز منتشر شد

اولین شماره فصلنامه علمی مدیریت جامع حوزه های آبخیز منتشر شد