مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-09اقتصادي

جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست


نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست و باید مردم و بخش خصوصی را در سیاست گذاری و تصمیمات دخیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زندیان روز پنج شنبه در شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مجلس دغدغه معیشت مردم و مبحث اقتصاد را در اولویت خود قرار داده است و در این مدت 10 مصوبه تأثیر گذار را داشته است که تولید سالانه یک میلیون مسکن، قانون مالیات بر خانه های خالی، طرح رتبه بندی معلمان و اصلاح ساختار بانک مرکزی از مهمترین آن هاست.

وی افزود: در کردستان ظرفیت ها و موانع توسعه بسیاری وجود دارد که موانع توسعه در بسیاری مواقع در زبان سیاسیون و مسئولان دولتی مطرح می شود.

زندیان تصریح کرد: جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست و باید مردم و بخش خصوصی را در سیاست گذاری و تصمیمات دخیل کنیم.

وی افزود: پروژه راه آهن همدان- سنندج هنوز تکمیل نشده، زنجیره فولاد ناقض مانده، مسیر انتقال آب سد آزاد به سنندج تنها سه کیلومتر انجام شده، از 90 هزار هکتار سهمیه آبی کردن اراضی بسیاری از اراضی هنوز آبی نشده و جاده های کردستان اصلاً وضعیت مناسبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست

جلسات فانتزی برای رفع موانع تولید بخش خصوصی دیگر جوابگو نیست