مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-09سياسي

باید به سمت احداث نیروگاه گازی کلاس F برویم


مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به اینکه استفاده از مازوت مورد تایید محیط زیست نیست اما در حال حاضر چاره ای نداریم، گفت: فضای فیزیکی این نیروگاه به قدری است که می توان در کنار آن نیروگاه گازی کلاس F را ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم رزاقی در آستانه 23 سالگی تأسیس ایسنا با حضور در دفتر این خبرگزاری، با اشاره به اینکه 28 سال از فعالیت نیروگاه شهر مفتح می گذرد، اظهار کرد: نیروگاه متشکل از 4 واحد 250 مگاواتی است.

وی ادامه داد: سال ها قبل، بررسی منطقه ای، این مکان را منطقه مناسبی برای احداث نیروگاه تشخیص دادند و مدیر عامل و کارکنان فعلی دخالت و تاثیری در این تصمیم نداشتند.

رزاقی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات، منطقه فوق منطقه پر آبی بوده و در نهایت منجر به احداث نیروگاه شده است و به عنوان مثال اطلاعات شبکه برق در نظر گرفته شده است و چشم بسته ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ایجاب می کند نیروگاه ها در یک منطقه متمرکز نشوند، اظهار کرد: شبکه باید در کل کشور به موازات تقسیم و تولید برق انجام شود.

رزاقی با اشاره به اینکه نیروگاه با سوخت گاز و مازوت کار می کند، عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح یک نیروگاه بخاری است و برق تولیدی آن به شبکه سراسری می پیوندد و به مقدار نیاز به استان ها داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت احداث نیروگاه گازی کلاس F برویم

باید به سمت احداث نیروگاه گازی کلاس F برویم