مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-08ورزشي

مسی ها صدرنشین لیگ را متوقف کردند


دیدار ملوان بندرانزلی و مس کرمان از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه سردار جنگل رشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و مس کرمان در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه یک بر یک مساوی شد و ملوان به رتبه دوم جدول سقوط کرد.

  مازیار سرمربی تیم ملوان در این دیدار رضا حیدری، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، حمید کاظمی، محمد رستمی، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده، عبدالعظیم گوک، محمد صادق بارانی، وحید فارق و سهیل فداکار را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

    فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان نیز در این دیدار، آرمان شهداد نژاد، سیدجلال عبدی، عیسی پرتو، میلاد خدایی اصل، مهرداد آوخ، میلادپور صف شکم، عارف زینالی، حسین دوستدار، مهیار زحمتکش، مسعود اسدی و احمد نصیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  ملوان بازی را خوب شروع نکرد و در همین ابتدای کار نزدیک بود دروازه اش باز شود که روی هوشیاری مدافعان این تیم توپ روی خط دروازه دفع شد.

  اما زیاد طول نکشید تا دروازه ملوان بندرانزلی باز شود و در دقیقه 12 این دیدار توسط مهرداد آوخ دروازه قوهای سپید باز شد.

  پس از این گل ملوانی ها به خودشان آمدند و حملات متعددی را روی دروازه مس کرمان انجام دادند تا در دقیقه 25 توسط حمیدکاظمی مهاجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی ها صدرنشین لیگ را متوقف کردند

مسی ها صدرنشین لیگ را متوقف کردند