مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-08اقتصادي

آزادسازی بیش از 78 هزار متر از اراضی ملی در شهرستان پاکدشت


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاکدشت از رفع تصرف در اراضی ملی این شهرستان به میزان 78 هزار و پانصد متر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی اصغر سپه وند اظهار کرد: در اجرای احکام قطعیت یافته قضایی از دادگاه های عمومی جوادآباد و تبصره یک ماده 55 میزان 78 هزار و 500 متر از اراضی ملی پلاک های186اصلی موسوم به کریمخانی و80 اصلی موسوم به کویراباد به ارزش تقریبی بالغ بر 500 میلیارد ریال از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورامین با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی بخش جوادآباد رفع تصرف و به بیت المال عودت شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک افزود: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جزو انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی شهرستان ورامین با برگزاری گشت های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفآن برابر ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور و ماده 690 قانون مجازات اسلامی برخورد می شود.

وی افزود: کشاورزانی که دارای اراضی کشاورزی در مجاورت اراضی ملی هستند، با توجه به شروع کشت و کار سال زراعی جدید، به منظور جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی مجاور خود حتما همکاری لازم را با مامورین جنگلبانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 78 هزار متر از اراضی ملی در شهرستان پاکدشت

آزادسازی بیش از 78 هزار متر از اراضی ملی در شهرستان پاکدشت