مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-08ورزشي

برگزاری همایش یکسان سازی مدرسان مربیگری فدراسیون اسکیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت، محمدرضا فضلی سرپرست فدراسیون در خصوص همایش یکسان سازی مدرسان اظهار کرد: - سرپرست فدراسیون در خصوص همایش یکسان سازی مدرسان اظهار کرد: این همایش با هدف بروزرسانی و یکسان سازی دانش مدرسان مربیگری اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت، محمدرضا فضلی سرپرست فدراسیون در خصوص همایش یکسان سازی مدرسان اظهار کرد: این همایش با هدف بروزرسانی و یکسان سازی دانش مدرسان مربیگری اسکیت در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش جهت مدرسانی برگزار خواهد شد که با کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون همکاری داشته و در دوره های مورد نظر فدراسیون تدریس نموده اند، همچنین افرادی که در دوره های مدرسی عملی مورد نظر شرکت نموده اند در این همایش حضور خواهند داشت.

فضلی سرپرست فدراسیون اسکیت ادامه داد: حضور مدرسان دعوت شده در این دوره ها الزامی بوده و عدم شرکت در این همایش به منزله انصراف ازمدرسی مربیگری اسکیت خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: در پایان این همایش، گواهینامه های مدرسی مربیگری به شرکت کنندگان موفق اعطاء خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش یکسان سازی مدرسان مربیگری فدراسیون اسکیت

برگزاری همایش یکسان سازی مدرسان مربیگری فدراسیون اسکیت