مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-08سياسي

کانون پرورش فکری در همه دنیا شناخته شده است


مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه ای است که محصولاتش در تمام دنیا شناخته شده است.

- مهدی علی اکبر زاده در مراسم رونمایی از فراخوان های ملی نامه مهر و گنبد کبوتران که چهارشنبه، 17 آذر ماه، در مرکز فرهنگی شماره 10 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی در خراسان رضوی در حال رقم خوردن است که می تواند گسترش بیشتری یافته و در سطح ملی و بین المللی هم نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه همه آرزو داریم خادم امام رضا(ع) باشیم، ادامه داد: با این حال من آرزویی برای همکاران کانونی خود دارم و آن این است که امیدوارم روزی برسد که همکاران مربی من خادمان زائران کوچک امام رضا(ع) شوند و شرایطی فراهم شود که آنان نیز به آرزوی خادمی امام رضا(ع) برسند.

البته در حال حاضر مربیان کانون در مشهد به نوعی خادمان زائران کوچک امام رضا(ع) هستند اما اغلب خادمان کسانی هستند که در مشهد حضور دارند.

با این وجود بسیار خوب می شود اگر مربیان کانون خادمان سایر زائران کوچکی باشند که از استان های دیگر به مشهد می آیند.

علی اکبر زاده تصریح کرد: چقدر خوب است که به جهت حس اعتمادی که در کانون وجود دارد، مجموعه های ارزشمندی نیز در مشهد فعال است که در کنار کانون قرار گرفته و این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری در همه دنیا شناخته شده است

کانون پرورش فکری در همه دنیا شناخته شده است