مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08ورزشي

برگزاری 18 دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان


رییس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری 18 دوره آموزشی مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در استان کرمان خبر داد.

- عرفان امیرخسروی در این خصوص گفت: پس از آن که فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری کلاس های حضوری را صادر کردند، 18 دوره آموزش را در تقویم آموزشی هیئت فوتبال استان کرمان طی دو ماه آینده با نظر راهبردی دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان قرار دادیم.

وی افزود: از چند روز پیش کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان جیرفت به پایان رسیده و کلاس مربیگری درجه C فوتبال را در شهر کرمان داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، امیرخسروی با بیان این که سیاست هیئت فوتبال استان، تمرکززدایی از مرکز استان در بحث آموزش است، عنوان کرد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال به میزبانی شهرستان ریگان از اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد و در شهربابک نیز از اوایل دی ماه کلاس مربیگری درجه D فوتبال برگزار می شود و یک کلاس مربیگری D فوتبال ویژه آقایان هم از شانزدهم بهمن در زرند برگزار می شود.

وی ادامه داد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال از 17 آذر ماه در رفسنجان و کلاس مربیگری c فوتبال از 21 آذر در سیرجان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 18 دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان

برگزاری 18 دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان