مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-08سياسي

تشکیل بازرسی ویژه برای رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به مرور همکاری های نظارتی کمیسیون اصل نود و سازمان بازرسی گفت: در این جلسه ضمن مرور و بررسی همکاری های نظارتی کمیسیون و سازمان بازرسی درباره تشکیل بازرسی ویژه برای رسیدگی پرونده های کمیسیون اصل نود تفاهماتی حاصل شد.

- علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت:  این جلسه با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور آقای خداییان برگزار شد، تغییر و تحولات سازمان بازرسی کل کشور، همکاری های مشترک و اقدامات نظارتی که توسط دو مجموعه قابل انجام است، در این نشست مرور و بررسی شد.

همچنین درباره مواردی که کمیسیون اصل نود می تواند به سرانجام برساند یا سازمان بازرسی کل کشور بر اساس اختیارات قانونی می تواند انجام دهد، بحث و گفتگو شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین موضوعاتی از قبیل تعامل سازمان بازرسی کل کشور با کمیسیون اصل نود پیرامون مباحث نظارتی کشور، تشکیل بازرسی ویژه با موافقت این سازمان برای رسیدگی پرونده های مهم اصل نود از تفاهمات این جلسه بود.

وی در ادامه بیان داشت: بررسی بخش فناوری اطلاعات سازمان بازرسی برای به هنگام کردن و تبدیل بازرسی در کشور از فضای تسهیلی به فضای بهنگام مورد توافق دو طرف قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بازرسی ویژه برای رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل نود

تشکیل بازرسی ویژه برای رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل نود